مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 07:552024-01-04سياسي

یادداشت| دستان پلید صهیونیسم در کرمان


دشمنان این سرزمین، سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید سلیمانی را روز وحشت خود می دانند و هیچگاه آن را تحمل نکرده و همه تلاش خود را برای درهم شکستن صفوف به هم فشرده ملت بزرگ ایران و ایجاد شکاف و تفرقه در میان ما بکار گرفته اند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید علاءالدین حیدری یک فعال مدنی اهل سنت در یادداشتی نوشت: بار دیگر کوردلان تاریک اندیش عزم خود را بر جنایتی دیگر جزم کردند.

جنایتی شرم آور که نشان از ضعف و ناتوانی آن ها در میدان نبرد و رویارویی با ملت بزرگ ایران اسلامی دارد.

بدون شک دشمنان این سرزمین تاب این همه همدلی و انسجام ملی ایرانیان سرافراز را نیاورده و در خلق صحنه های جنایتکارانه کوتاهی نکرده و نخواهند کرد.

همه نیک می دانیم که سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید سلیمانی روز عزت و غرور ملی ماست و این روز روز همبستگی و وفاق امت اسلامی است.

  در این روز نگاه ها فارغ از مذهب و قومیت، زبان و دیدگاه سیاسی به سوی وحدت و برادری است و همه در یک حس خوب و رایحه خوش غرور و عزت ملی غوطه ورند.

دشمنان این سرزمین، این سالروز مبارک را روز وحشت خود می دانند و هیچگاه آن را تحمل نکرده و همه تلاش خود را برای درهم شکستن صفوف به هم فشرده ملت بزرگ ایران و ایجاد شکاف و تفرقه در میان ما بکار گرفته اند؛ اما زهی خیال باطل که هیچگاه خواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| دستان پلید صهیونیسم در کرمان

یادداشت| دستان پلید صهیونیسم در کرمان